25 Mart 2009 Çarşamba

Okyanustaki meçhul damla...

Okyanusta sessiz sakin bir su damlası mı olmak önemli yoksa dev dalgalara yol açabilen o ilk harekete sebep olan mı? Ben ikincisini seçiyorum ve koyun sürüsü psikolojisine karşı çıkıyorum...Bu dünyada herkesin, evet istisnasız herkesin, bir görevi var...Çok şükür ben o görevi buldum ya da en azından bulmaya yaklaştım...Yaşadığım düşkırıklıkları ve zorluklar beni kendime daha da yaklaştırdı ve bu genç yaşımda hedeflerimi bulmamı sağladı.Bana engelleri koyan herkese şükranlarımı sunuyorum.Sayenizde (Doğan Cüceloğlu'nun tanımıyla) konfor alanından keşif alanına geçtim ve bu deneyimler bana müthiş güç kazandırdı...:)

1 yorum:

  1. Bize engel olanlar aslinda en iyi dostlarimiz olmali.
    Sayelerinde hayatta guclu durmayi, zorluklarla basa
    Cikabilmeyi, yasamimizi surdurmeyi ogreniyoruz...
    Onlar aslinda bize dunyanin en buyuk hediyesini yasami
    Sundular bize :))) hepsine minnettar kalacagiz...
    Ellerine, kalbine saglik... :)

    Tugra

    YanıtlaSil