4 Mart 2009 Çarşamba

Doğru söyleyenlerin son durumu...

Bugün zeytinyağı sektöründe bence önemli bir isim olan Ünal Irkdaş ile sohbet ettik. Kendisi birçok başarılı işe imza atmış bir kişi, ancak şu ana kadar karşısına o kadar çok engel çıkmış ki... Belki de bu yüzden biraz da yorulmuş insanlara bildiklerini aktarmaktan...Onunla konuşurken aklıma gelen atasözü: "Doğru söyleyeni dokuz köyden kovarlar." Ben bu söze ekleme yapıyorum ve diyorum ki "Doğru söyleyeni dokuz köyden kovarlar ama onuncu köy mutlaka kabul eder."
Bu felsefeden yola çıkarak başlıyorum ilk adımlarımı atmaya...Umarım planladıklarımın bir kısmını yerine getirebilirim, o zaman benimle bu yola çıkacak olanlar tarihe isimlerimizi yazdıracağız... Bu kadar da iddialı konuşuyorum, yineliyorum, kendime güveniyorum ve bu ülkenin insanları güzel olan herşeye layık...Ben de sorumlu bir birey olarak bu görevimi en iyi şekilde yerine getireceğim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder