27 Şubat 2009 Cuma

Tatlı Telaşlar

Araya giren önemli bir toplantı ve duyulan heyecan, çıkarılan önemli dersler ve daha yapılacak pek çok iş var ilerki günlerde...Dün zeytinyağı sektöründe gerçekten önemli ve söz sahibi insanların olduğu "güç birliği ve ortak akıl oluşturma" toplantısı vardı İzmir'de. Şu ana kadar sanal alemde zaman zaman birbiriyle tartışan insanlar olarak bir arada ve gayet medeni bir biçimde tartıştık. Sonuçta da ortak akıl oluşturmaya çalıştık. Ben birkaç kez söz alan ama çoğunlukla izleyen bir konumdaydım...Ama birtakım tespitlerim oldu ve bunları da yazdım. Genel olarak ortamın havası çok güzeldi...Dışarıdaki buz gibi soğuğa karşın içeride samimi bir atmosfer yaratılmıştı...Bu da açıkçası beni çok umutlandırdı ve motive etti...Bir taraftan da yazdığım yazıların takip edildiğini öğrendim, ne yalan söyleyeyim, çok hoşuma gitti:) Demekki insanlar, benim yazdıklarımın farkındalar.Bu çok güzel bir gelişme! Zeytinyağı kraliçesi diye boşuna iddialı konuşmadım herhalde ;) Kendime güveniyorum ve bu ülkede çok daha güzel işler olacağına da inancım sonsuz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder