25 Şubat 2009 Çarşamba

İlk adımlar

Merhaba,
Blog dünyasına ilk adımlarım...Heyecanımı kontrol etmekte zorlanıyorum...Bu aralar hayatımda ilginç gelişmeler yaşıyorum...Yıllardır üzerinde çalıştığım ve bu süreçte çok önemli hayat dersleri edindiğim doktora tezimin son yılına girdim...Belki biraz da bu yüzden zaman zaman sabırsız ve gergin olmam...Ama biliyorum ki, bugünleri ileride gülümseyerek ve büyük bir olgunlukla hatırlayacağım...Öte yandan, bir hafta sonra hep hayalini kurduğum işlerden birini daha yapmaya başlayacağım...Tanrı bana yine çok cömert davrandı ve bana böyle bir olanak sundu... Çok ama çok mutluyum...Deniz yıldızlarımla buluşup onlarla ilk tanışmamı gerçekleştireceğim... Umarım çok güzel bir dönem geçiririz...Zaten gelişmeleri burada mutlaka yazarım, beni tanıyanlar bilirler, hiç tutamam içimde hislerimi...Sevincimi de hüznümü de dolu dolu paylaşırım burada...Bayıldım zaten bu blog olayına...Daha neler neler koyarım ben bu alana:) Bekleyin ve görün...Ey ahali, duyduk duymadık demeyin! İnternete zeytinyağı kraliçesi geldi:)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder