26 Nisan 2009 Pazar

Türk usulü tadım...

Dün Aydın'da 2.kez yapılan zeytinyağı tadım toplantısındaydım...Ortam yine çok nezih ve güzeldi ama biz Türklerin karakteristik özellikleri başrollerdeydi:) Tadım dediğimiz olay aslında gönüllülük esasına göre yapılan ve maddi anlamda ciddi kazançları olmayan bir uğraş... Dolayısıyla bu uğraşı kendimizce zevkli bir hale getirmemiz gerekirken dün farkettim ki biz gerginiz...Bu işi bir sınav ve bir kendini gösterme alanı gibi algılamaya başlamışız.Birşeyleri birilerine kanıtlama derdinde olmaktansa bilgilerimizi paylaşıp keyif alsak veya bunu sosyalleşme ve takım çalışmasına kendimizi alıştırmak için güzel bir fırsat olarak görsek ne güzel olurdu...Umarım ilerleyen toplantılarda bu şekilde gerçekleşir...Ben şahsen keyif alıyorum bu toplantılardan çünkü güzel yağları tatma fırsatı buluyorum.Onun dışında kendimi üretimde veya depolamada olabilecek hatalar konusunda eğitiyorum.Burnum ve ağzımın algılarını güçlendiriyorum, kendime güvenim artıyor:) Sevdiğim ve değer verdiğim insanlarla güzel birkaç saat geçirip sohbet ediyorum. Sonuç itibariyle keyifli zaman geçiriyorum ve güzel insanlar tanıyorum. Umarım benim gibi düşünenler vardır. İlerleyen günlerde tadım hakkında aldığım eğitimler ve benim tadımla ilgili gözlem ve algılamalarımı da paylaşacağım...Herkese iyi pazarlar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder