29 Aralık 2009 Salı

Zeytinyağının bir faydası daha:)

Herkese merhaba,
Bugün öğlen dişçim Kamil Abi'ye gidip yıllık kontrolümü yaptırdım. Kendisi bana dişlerimin çok sağlıklı olduğunu söyledi...Bunda zararlı alışkanlıklarımı bırakmamın da etkisi vardı ancak ona yaklaşık 8 aydır düzenli olarak zeytinyağı tattığımı söylediğim zaman o da bana hak verdi. Zeytinyağının meziyetlerinden biri de iyi bir temizleyici olması;) Dolayısıyla ağız bakımıma da yardımcı oldu:) Yani zeytinyağı sadece kalp, damar hastalıklarına iyi gelmiyor; ayrıca diş ve ağız sağlığınız için de son derece faydalı bir gıda! Herkese tavsiye ederim. Ben şahsen tadımcılığımı geliştirmek adına hemen hemen her gün zeytinyağı tadıyorum, sizlere de öneririm. Hem duyularınız gelişir hem de ağız sağlığınızı korursunuz:)
Herkesin yeni yılını en içten dileklerimle kutlar ve sağlık, mutluluk, barış ve zeytinyağı dolu bir yıl dilerim....
Hepinizi saygı ve sevgiyle selamlıyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder